Masz pytania?

793 380 880

info@as-biuro.pl

Cennik

Koszt miesięcznej obsługi podatkowo-księgowej jest ustalany na podstawie sporządzonej szacunkowej oferty biura uwzględniającej uzyskane od klienta informacje.

Ostateczna cena uwzględnia specyfikę działalności firmy, wysokość obrotów i różnorodność dostarczanych dokumentów oraz oczekiwań co do zakresu wykonywanych czynności.

Ramowy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lecz służy do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy.

Cennik za prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów dla „nie-ryczałtowców” rozliczających podatek na zasadach ogólnych lub liniowo

Lp Liczba dokumentów księgowych do Cena netto
1 20 140,00
2 40 160,00
3 60 180,00
4 80 200,00
5 100 220,00
6 120 260,00
7 140 300,00
8 160 340,00
9 180 380,00
10 200 420,00
 

* Wszystkie ceny są cenami netto i zostaną powiększone o należny podatek VAT

 

Cennik za prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego  dla podatników vat*

Lp Liczba dokumentów księgowych do Cena netto
1 10 180,00
2 20 210,00
3 40 280,00
4 60 330,00
5 80 370,00
6 100 410,00
7 120 450,00
8 140 490,00
9 160 530,00
10 180 570,00


* Wszystkie ceny są cenami netto i zostaną powiększone o należny podatek VAT

 

Cennik za pozostałe usługi

1/ Ryczałt ewidencjonowany bez vat  120 zł. ( do 5 dokumentów miesięcznie).

2/ Obsługa płacowa   30 zł. za jednego pracownika

3/ Obsługa kadrowo-płacowa 35 zł.  za jednego pracownika.

4/  Pełna księgowość od 600, zł.

5/ Zmiany we wpisach CEiDG  20 zł.

6/ Zgłaszanie zmian do US na podstawie NIP2 lub NIP8 – 30 zł.

7/ sprawozdania GUS, okresowe sprawozdania finansowe do banków, pozostałe prace wykonywane na zlecenie klientów – zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z klientem.

 * Wszystkie ceny są cenami netto i zostaną powiększone o należny podatek VAT

 

Zakres obsługi bieżącej
 

  1. Prowadzenie zapisów księgowych;
  2. Prowadzenie ewidencji VAT;
  3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  4. Prowadzenie ewidencji wyposażenia;
  5. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego.

 


Zakres obsługi płacowej
 

  1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
  3. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników;
  4. Sporządzanie rozliczeń rocznych dla pracowników;
  5. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach;


Jeżeli życzycie sobie Państwo dokładnej kalkulacji cenowej prosimy o zapytanie na adres e-mail a.sienkiewicz@as-biuro.pl lub o kontakt telefoniczny  793-380-880.


Biuro rachunkowe AS Lublin
© Biuro rachunkowe AS Lublin - 2014. Projekt i wykonanie - Freeline.
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij